TIETOKANTA (ASIAKKUUS)

Screen kerää asiakkailta perustiedot joihin kuuluvat sähköpostiosoite, nimi, ikä, puhelinnumero, osoite ja asiakasnumero. Tiedot ovat tietokannassa niin kauan kunnes verkkotunnus on olemassa. Asiakasrekisteristeristä ei luovuteta tietoja henkilön henkilötunnuksesta, käyttäjätunnuksesta tai valtuutusavaimesta. Muut rekisterin tiedot saadaan luovuttaa, jos se on tarpeen momentissa 1 tarkoitetun käyttötarkoituksen turvaamiseksi.

Mikäli henkilön rekisteröityminen järjestelmän käyttäjäksi ei johda verkkotunnuksen myöntämiseen tai jos verkkotunnuksen haltija irtisanoo verkkotunnuksen, järjestelmän käyttäjäksi rekisteröityneen henkilön tietoja on säilytettävä yksi vuosi rekisteröitymisesta tai irtisanomisesta.

Myyjältä - asiakkaalle

Kun asiakas tilaa tuotteen hän sitoutuu maksamaan sen välittömästi. Tuote postitetaan mahdollisimman pian ja sen toimitukseen kuluu noin 4-7 arkipäivää. Tuotteeseen kuuluu postimaksu joka määräytyy tuotteen/tuotteiden painon mukaan.  Mikäli tuote ei mahdu postilaatikkoon se on noudettavissa lähimmästä postista, tuote voidaan tilata myös kotiovelle.

Jos tuotteen hinta on alle 100 euroa siitä peritään 3 euron postimaksu. Palautuksen voi postittaa ilman postimaksua merkitsemällä lähetykseen "asiakaspalautus".

 

toimitus ehdot

Vaihto- & palautusoikeus

Verkkokaupasta ostetulla tuotteella on 14 päivän tutustumisoikeus joka tarkoittaa sitä että kuluttaja saa tutustua tuotteeseen kuten kaupassakin. Mikäli tuote halutaan palauttaa sen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan.  Tilauksen voi myös peruuttaa mutta tällöin rikotaan sopimusta jonka kuluttaja ja myyjä ovat solmineet.

Tuotteen tilauksen voi peruuttaa, jos tilattua tavaraa ei vielä ole toimitettu kuluttajalle. Silloin tekee kuitenkin sopimusrikkomuksen ja myyjällä voi olla oikeus korvaukseen. Moniin tilaussopimuksiin on purkurahan prosenttimäärä kirjattu.

Mikäli tuote on virheellinen sen tilalle saadaan luonnollisesti uusi tai vastaavanlainen tuote. Tuotteesta voidaan myös joissain tapauksissa antaa alennettu hinta virheen vuoksi. Kauppa voidaan myös purkaa.

Myöhästynyt lähetys

Etämyynnissä tuotteelle luvataan usein tietty toimitus aika. Mikäli kauppias viivästyy sovitusta toimitusajasta hän saa perua kaupan vetoamalla etämyynnin peruutusoikeuteen.Myyjällä on oikeus palauttaa maksamasi tuotteiden summa 30 arkipäivän kuluessa, mikäli näin ei tapahdu voit vaatia kauppasumman lisäksi viivästymiskorkoa.

Mikäli tuotteet halutaan viivästyksestä huolimatta kuluttaja antaa kohtuullisen lisäajan tuotteen toimittamista varten.Voit vaatia vahingonkorvausta kustannuksista joita tuotteen viivästyminen on aiheuttanut. Myyjä ei kuitenkaan ole vastuussa vahingosta mikäli sen toimittamiselle on tullut suurempi este kuten esimerkiksi lakko.

Reklamaatio

Mikäli tilatussa tuotteessa on esiintynyt virhe tai toimituksen viivästyminen, voidaan tuotteesta tehdä reklamaatio. Reklamaatio voidaan tehdä niin soittamalla asiakaspalveluun, sähköpostitse , kirjeitse tai yrityksen nettisivujen kautta. Reklamaatio ilmoituksessa tulee kertoa tuotteessa esiintynyt vika. Suositeltavaa on myös esittää toivomukset korvauksesta.

Palautus

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tilaamansa tuotteen sen tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Screen maksaa tuotteen lähetyksestä koituvat kulut. Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa ja mikäli tuote vahingoittuu lähettäjän tulee itse maksaa tuotteesta ja sen lähetyksestä koituvat kulut.

© 2014 Kaikki oikeudet pidätetään.

Tee nettisivusto ilmaiseksiWebnode